O nama

Početna O nama

Što je Terminko?

Terminko je internetska aplikacija koja omogućava roditeljima da u nekoliko minuta rezerviraju termin za testiranje u školama. Terminko se koristi vrlo jednostavnim sučeljem za naručivanje zbog čega ga se svi roditelji njime koriste bez poteškoća.

Osim što roditeljima omogućuje da ne moraju planirati, dolaziti i čekati na dodjelu termina, Terminko olakšava rad školama jer maksimalno smanjuje broj poziva upućenih stručnim suradnicima kao i broj dolazaka u školu zbog same rezervacije termina ili zbog mogućih pitanja.

Zašto Terminko?

Terminkom se od prošle godine koristi više od 80 % školskih ambulanti u Gradu Zagrebu. Ambulante koje su se od samog početka upisa koristile Terminkom bilježe smanjen broj poziva i dolazaka u ambulantu vezanih uz sistematske preglede prije upisa u prvi razred za više od 90 %. To značajno štedi vrijeme i trud djelatnika i omogućava dodatno vrijeme koje možemo posvetiti našim budućim prvašićima.

anketa
U anketama koje su poslane roditeljima koji su obavili rezervacije putem Terminka, više od 97,5 % roditelja smatra da im je Terminko uštedio vrijeme. Više od 95 % roditelja smatra da je korištenje Terminka vrlo jednostavno. 96,2 % roditelja koji su se koristili Terminkom za naručivanje u ambulantama školske medicine željeli bi se ubuduće koristiti Terminkom i za naručivanje u školama. Više od 96 % roditelja ocijenilo je Terminka ocjenom vrlo dobar i odličan. Više od 50 % roditelja smatra da su dobili više podataka o upisima uporabom Terminka nego naručivanjem prethodnih godina sa starijom djecom.

Što je potrebno za primjenu Terminka?

Za primjenu Terminka potrebno je računalo s pristupom na internet, a može se njime koristiti i pomoću pametnoga telefona.

Instalacija traje pet minuta i nakon toga potpuno ste spremni za primjenu svih funkcija internetske aplikacije.

Što napraviti ako ste zainteresirani?

Molimo vas da se predbilježite popunjavanjem mrežnoga obrasca koji se nalazi na sljedećoj poveznici:

Tko je kreator Terminka ?

Kreator je tvrtka e-Sustavi d.o.o.

e-Sustavi d.o.o. je hrvatska IT tvrtka, osnovana 2008. godine za uvođenje i integraciju suvremenih i modernih programskih rješenja za poslovanje.

Naše usluge sastoje se od priprema malih i srednjih tvrtki za digitalizaciju svojih poslovnih procesa uvođenjem Luceed ERP ili Odoo ERP/CRM programskih rješenja, izrade web stranica, izrade webshopova integriranih sa Luceed/Odoo ERP sustavima, hosting rješenja i optimizacije poslovanja u zrelijim fazama poslovanja.

e-Sustavi d.o.o. je tim od 10-tak zaposlenika različitih profila, znanja i kompetencija koji su do sada digitalizirali više od 300 tvrtki na području Hrvatske Luceed i Odoo programskim rješenjima isporučenih na najvišoj razini kvalitete.

Naš tim sastoji se od programera, dizajnera, voditelja projekata, stručnjaka za analizu poslovnih procesa, korisničke podrške te osoba u prodaji i marketingu.


Sjedište tvrtke

e-Sustavi d.o.o.
Dinarski put 22
10000 Zagreb

Ured i PJ servis

e-Sustavi d.o.o.
Lopatinečka ulica 5
10000 Zagreb

OIB: 23773266371
MBS: 080645090
PDV ID: HR23773266371
IBAN: HR51 2360 0001 1020 1043 8, Zagrebačka banka d.d

Članovi uprave: Mario Marinić

Temeljni kapital: 20.000,00 kuna uplaćen u cjelosti

e-Sustavi društvo s ograničenom odgovornošću za planiranje i izgradnju računalnih poslovnih sustava upisano je pri Trgovačkom sudu Zagreb.